čtvrtek 15. dubna 2010

Úplně jsem zapomněla,že tu mám blog

Ahojky,
jsem Juliana a tento blog jsem založila už ani nevím kdy.Jen jsem sem ještě nic nenapsala a pak se mi nějak vykouřilo z hlavy,že tu blog vůbec mám.
Původně se jmenoval Bollywood,Hindi language and me.Ale jelikož jsem v březnu založila blog jiný,tedy,myslela jsem,že můj první,protože na tenhle jsem úplně zapomněla,budu se zde věnovat něčemu úplně jinému.Vlastně všemu,co mě napadne.
Nechci si tu dělat reklamu,ale můj další blog,jenž se vlastně té hindštině věnuje,naleznete na www.hindstina.blog.cz.
Tak snad na něj opět nezapomenu a občas sem něco trochu kloudného napíšu.
Mám toho tolik co říct,ale nechám si to na někdy jindy.

Mějte se moc krásně.

"Trochu zapomnětlivá" Juliana

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pravidelní čtenáři

Archiv blogu